FRI FRAGT PÅ ALLE ORDRER OVER 499KR TIL VALGFRI PAKKESHOP*
Vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser

Denne aftale gør sig gældende for dig - brugeren af denne webside og Comfort Click Ltd, som driver handel gennem Shytobuy (herefter betegnet som Shytobuy). Din accept af disse Vilkår og Betingelser anses for at træde i kraft straks efter første gang, du gør brug af websiden. Hvis du ikke indvilliger i at agere under disse Vilkår og Betingelser, skal du stoppe med at bruge websiden øjeblikkeligt. Denne virksomhed har til hensigt at indgå et kontraktligt købstilbud, der kan accepteres. Din ordre består af et kontraktligt køb, og vores godkendelse af købet sker, straks efter vores afsendelse af en email, som angiver, at dit køb er blevet accepteret og afsendt til den angivne adresse.

DEFINITIONER OG FREMFØRSEL

af denne aftales betingelser skal forstås på følgende måder:

  • "Konto"er ensbetydende med de samlede personlige informationer, betalingskortsoplysninger og brugeroplysninger, som giver adgang til betalte bestillinger og/eller kommunikationssystemer på websiden;
  • "Fragtselskab" er ensbetydende med en tredjepart, der er ansvarlig for at transportere de købte varer fra vores lager/lagre til kundens oplyste adresse;
  • "Indhold" er ensbetydende med en hvilken som helt tekst, grafik, billede, lydfil, video, der er i stand til at blive opbevaret på en computer, der optræder på, eller er forbundet med den omtalte webside;
  • "Varer" er ensbetydende med de produkter, som Shytobuy markedsfører og/eller stiller til rådighed gennem deres webside;
  • "Serviceydelser" er ensbetydende med de samlede online-faciliteter, værktøjer, ydelser eller information som Shytobuy fremviser på websiden på nuværende tidspunkt eller i fremtiden;
  • "Betalingsinformation" er ensbetydende med de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre et køb fra denne webside. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til oplysninger vedrørende betalingskort, informationer vedrørende din bank og sorteringskoder;
  • "Købsinformationer" er ensbetydende med alle ordrer, fakturer, afsendelsespapirer, kvitteringer eller lignende, som enten forefindes i papirform eller i elektronisk form.;
  • "System" er ensbetydende med al online kommunikationsinfrastruktur, som Shytobuy har tilgængeligt via deres webside på nuværende tidspunkt eller i fremtiden. Dette inkluderer, men er ikke begrænset til, internet-baserede emails, forums, live-chat og email-links;
  • "Bruger" er ensbetydende med enhver tredjepart, som benytter websiden, som ikke er ansat af Shytobuy eller som handler i kraft af deres samtykke; og
  • "Websiden" er ensbetydende med den hjemmeside, du bruger på nuværende tidspunkt Shytobuy samt andre sub-domæner, der bruges af websiden, medmindre de er udtrykkeligt ekskluderet i deres egne vilkår og betingelser.

Personer under 18 år må kun benytte denne webside under opsyn af en voksen. En voksen skal gennemføre og give samtykke til betaling med deres betalingsinformationer.

Hvis du køber varer fra Shytobuy og du ikke bor i Danmark, er det muligt, at der bliver pålagt importafgifter og gebyrer, så snart varerne bliver leveret til til deres destiation. Dette gælder for alle lande uden for EU, inklusiv Grønland og Færøerne. Shytobuy er ikke ansvarlig for disse udgifter, og vi påtager intet ansvar for at beregne eller oplyse om uventede gebyrer eller afgifter. Hvis du køber varer fra Shytobuy og vil have dem leveret til et land uden for EU, anbefales du at kontakte dine lokale toldmyndigheder i det land, hvor du er bosat for at få mere information om importafgifter og gebyrer. Som køber af en vare, bliver du også varens importør, og du skal derfor sørge for, at importreglerne af indkøbte varer er i overensstemmelse med opholdslandets lovgivning på området. Vær venligst opmærksom på, at det er muligt, at bestilte varer kan blive inspiceret af toldmyndighederne ved ankomst, og Shytobuy kan derfor ikke garantere, at din vare ikke er blevet åbnet.

Shytobuy garanterer ikke, at alle varer vil være tilgængelige. Lagerangivelser er ikke tilgængelige på websiden, så hvis en vare viser sig at være udsolgt, vil du blive kontaktet af vores kundeservice, så vi kan finde en løsning sammen.

Shytobuy forbeholder sig retten til at ændre priser og modificere eller fjerne tilbud fra tid til anden, som vi finder det nødvendigt. Vi forbeholder os retten til at opdatere og ændre alle priser efter eget skøn.

Prisen for varen er oplyst i danske kroner. Alle priser på websiden er inklusive moms.

På Shytobuy kan du betale med:

Paypal: Ved betaling via PayPal vil kunden blive ført til PayPals sikre side for at logge ind eller tjekke ud som gæst. Betalingen vil herefter blive overført til os, hvorefter produkterne afsendes. Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.

Betalingskort: VISA, MasterCard eller Visa/Dankort. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Klarna Faktura - Køb nu - betal for din ordre hos Klarna senere. Det er vigtigt, at du betaler din faktura hos Klarna i henhold til deres betalingsbetingelser, ellers kan der tilomme rykkergebyr.

Klarna Konto – afdragsordning, hvor betalingen delbetales efter levering.

I samarbejde med Klarna AB tilbyder vi betaling med faktura, som fungerer på samme måde som et girokort. Køb nu og betal når du har fået dine varer.

Betalingsfrist på 30 dage. Ingen behov for at udlevere kortoplysninger.

30 dages fortrydelsesret hvis du ikke ønsker varen alligevel eller ønsker ombytning.

Link til Klarnas Almene Vilkår: (https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/da_dk/account/terms.pdf)

Link til Standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger: (https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/da_dk/consumer_credit.pdf)

Hvis du vælger at betale med faktura, bliver du bedt om at oplyse din folkeregister-adresse og dit CPR-nummer. Når du indtaster dit CPR-nummer, giver du samtykke til, at Klarna kan foretage en kreditvurdering. På ganske få sekunder får du besked om, hvorvidt Klarna kan tilbyde dig fakturabetaling for din ordre. Når du vælger fakturabetaling, modtager du din faktura fra Klarna få dage efter, at vi har sendt varen afsted til dig. Sørg for at betale din faktura hos Klarna til tiden, ellers bliver der pålagt rykkergebyrer i henhold til Klarnas vilkår og betingelser .

Bemærk venligst:

Det er muligt at få tilsendt din ordre til en anden adresse end din faktureringsadresse, hvis du udfylder fakturaadresse som oplyst i folkeregisteret. Såfremt at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret på en ordre, som er bestilt via fakturabetaling, får du ikke faktura- og leveringsgebyret refunderet.

Afbetaling fra 89 DKK/mdr.

Med Klarna-afbetaling kan du dele din betaling op over 24 måneder. For at gennemføre din bestilling skal du indtaste dit CPR-nummer, hvorefter din folkeregisteradresse kommer automatisk op. Hvis du ønsker at få tilsendt varerne til anden adresse, skal du vælge en anden betalingsmetode.

Der er også en mikrokontrol, der tager ca. 1 sekund. Kontrollen foretages for at sikre dine personlige oplysninger og godkende dit køb.

Du vælger selv, hvor meget du vil afbetale hver måned, dog skal det minimum være 89 Kkr./ mdr. eller 1/24 af det samlede beløb. Du kan desuden altid betale det fulde beløb med det samme.

Link til betingelser og vilkår for Klarna-delbetaling: ( https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/8457/da_dk/account)

Forudbestillinger skal betales på forhånd ved checkout.

Forudbestillinger sendes, så snart vi har produktet/produkterne på lager. Vi kan ikke give dig en estimeret forsendelsesdato eller garantere en leveringsdato, når du forudbestiller produkter.

Hvis du ikke har lyst til at vente på dit produkt, bedes du ikke foretage en forudbestilling hos Shytobuy.

Bemærk venligst, at hvis din ordre indeholder produkter, vi har på lager samt forudbestilte produkter, bliver din ordre ikke sendt, før alle produkter er på lager.

Hvis du foretager en forudbestilling hos os, betyder det, at du accepterer vores vilkår og betingelser.

Shytobuy sender dig en mail med en besked om, hvornår du kan forvente, at dine vare(r) bliver afsendt. Denne besked indeholder en anslået leveringsdato.

Vi tilbyder tre forskellige leveringsmetoder til Danmark:

DHL-expresslevering: Forventet leveringstid: 24-48 timer (mandag-fredag ved bestillinger før kl. 12:00). Ved bestillinger lørdag-søndag plus helligdage afsendes din bestilling den efterfølgende hverdag med en forventet leveringstid på 24-48 timer..

DAO 365 til valgfri pakkeshop: Forventet leveringstid er 4-6 hverdage.

GLS-hjemmelevering: Forventet leveringstid er 3-5 hverdage.

I alle tilfælde: hvis du foretager en bestilling fredag efter kl. 12:00 samt lørdag og søndag, afsendes pakken om mandagen. Bemærk venligst, at leveringsdato kun er estimater, og kan derfor muligvis variere fra tid til anden på grund af årsager, som ligger udenfor Shytobuys kontrol. Ligeledes kan vi ikke garantere leveringstid, hvis der ikke nogen til at skrive under for pakkens modtagelse på den adresse, som er blevet opgivet, eller hvis adressen ikke befinder sig indenfor det område, hvor garantien for levering næste arbejdsdag ikke gælder, eller hvis du har gjort brug af en tredjeparts-speditør.

Hvis en vare returneres til os på grund af en fejl i den adresse, som du har angivet, kontakter vi dig, og afsender pakken igen til den reviderede adresse, såfremt du ønsker varen gensendt. Dette vil medføre, at du skal betale for porto igen, da fejlen opstod på grund af en fejl fra din side og ikke vores.

Hvis en vare returneres til os på grund af en fejl fra vores eller en tredjeparts side, så tilbyder vi efter en vurdering at lave en genforsendelse uden ekstra omkostninger. Det vurderes fra sag til sag, så kontakt kundeservice, så vi kan finde en løsning sammen.

Hvis en vare bliver returneret til os på grund af en hvilken som helst årsag, hvor kvitteringen ikke er blevet underskrevet (kunden er ikke til stede, kunden er uopnåelig eller varen bliver afvist), og vores fragtselskab har forsøgt at levere varen, vil du blive afkrævet det samlede beløb, som kan opstå gennem genlevering og andre udgifter, der kan forekomme på grund af, at varen blev returneret til os.

Vores garanti for express-levering gør sig ikke gældende for fjerntliggende områder og landsdele. Kontakt kundeservice, hvis du ønsker yderligere oplysninger.

Du har som forbruger 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvist.

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at kontakte vores kundeservice telefonisk på: 69960390 eller via e-mail på [email protected].

I din henvendelse til os skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Derudover bedes du tydeligt oplyse dit ordrenummer og mail-adresse ved enhver kontakt til os, da vi på den måde kan speditere din annullering.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig besked om, at du har fortrudt dit køb.

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du meddelt samt aftalt med os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Du skal selv betale for at sende returforsendelsen tilbage til os, og du afholder dermed de direkte udgifter i forbindelse med varens fragtomkostninger. Du bærer derudover ansvaret for, at varen leveres tilbage til os i ny stand.

Manglende original emballage kan medføre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefaler vi, at varen returneres i original emballage.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Produkter, som er forseglet, må ikke brydes.

Hvis varen er prøvet, udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Dette gælder kun for varer, der ikke er omfattet reglerne om varer undtaget fortrydelsesretten.

Tilbagebetaling af købspris

Hvis du fortryder dit køb, får du refunderet beløbet for varens/varernes pris, som du betalte ved købstidspunktet. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsprisen.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi kun købsprisen for selve produktet og ikke eventuelle leveringsomkostninger.

Refunderingen finder sted under forudsætning af ingen unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget besked om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmetode, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, med mindre du udtrykkeligt har oplyst andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til

CC: Shytobuy.dk
OMNIPACK Sp. z o.o.
UL. SZCZECI?SKA 49
66-400 GORZÓW WIELKOPOLSKI
Dock 48, Poland

Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker uden omdeling eller sendt pr. efterkrav.

Ved returnering af produkt er det dit ansvar, at din pakke kommer sikkert frem til os, derfor anbefaler vi altid, at du vælger en leveringsmetode med sporing. Derudover skal du også selv betale for forsendelsen.

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vores kundeservice kan bede dig om at give os nogle billeder eller video af produktet, i brug, kassen af produktet, serienummeret af produktet, og af at pakken er modtaget. Varen skal sendes til den af kundeservice oplyste adresse. Vi modtager ikke pakker uden omdeling eller sendt pr. efterkrav.

Hvis du ikke har modtaget din bestilling efter den forventede leveringstid, så tag kontakt til os hurtigst muligt. Herefter vil vi lave en efterlysning af pakken og finde ud af, hvor pakken befinder sig. Hvis vi finder ud af, at pakken er gået tabt under fragt, vil vi sende en ny pakke af sted til dig med samme forsendelsesmetode, som du havde valgt for den første ordre.

Undersøgelsen af sagen kan tage i mellem 1 til 10 hverdage, hvis du giver den fornødne dokumentation. Hvis undersøgelsen fortæller os, at pakken er blevet leveret og underskrevet af kunden, skal du kunne give bevis på, at det ikke er din underskrift der er blevet benyttet.

Bemærk venligst, at vi kan ikke starte en undersøgelse, før din forsendelse har overskredet sin seneste leveringsdato.

Vi vil gerne gøre det klart, at vi ikke kan refundere dig, før vi har modtaget den pakke, du vil have refunderet, altså forbeholder vi os retten til at tilbageholde betaling, til vi har modtaget pakken fra dig.

Produkter, der er omfattet af en fabrikantsgaranti, skal sendes tilbage direkte til producenterne, efter dette er blevet bekræftet af vores kundeservice. Du vil blive oplyst om hvilken adresse, som produktet skal sendes til. Under alle omstændigheder kan kunden ikke returnere produktet uden at få bekræftelse fra en repræsentant fra kundeservice. Hvis denne procedure ikke overholdes, vil produktet automatisk blive returneret til kunden.

Ingen del af denne webside er ment som værende rådgivende, og man bør ikke bero på denne websides indhold i henhold til hvilken som helst beslutning eller handling.

Shytobuy tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

Shytobuy forbeholder sig retten til at annullere, når som helst før levering og uanset årsagen, en ordre, som den tidligere har accepteret. Shytobuy kan f.eks. gøre dette, men uden begrænsning, hvor:

(a) Shytobuys leverandører er ude af stand til at levere varer, som de tidligere har lovet at levere;

(b) en begivenhed uden for Shytobuys kontrol, såsom storm, brand, oversvømmelse, jordskælv, terrorisme, strømsvigt, krig, strejke eller svigt af computersystemer, betyder, at Shytobuy ikke er i stand til at levere varerne inden for en rimelig tid;

(c) De bestilte varer var genstand for en fejl på hjemmesiden, for eksempel i forhold til en beskrivelse, pris eller billede, som ikke blev opdaget før ordren blev accepteret;

I det omfang som er tilladt af loven, accepterer Shytobuy ikke ansvaret for nogen som helst direkte eller indirekte tab eller beskadigelse, som anses for at være forudsigelige eller påregnelige. Dette inkluderer enhver indirekte, betydningsfuld, specifik, eksemplarisk fejl, som stammer fra brug af websiden, samt hvilken som helst information, der er at finde på websiden. Brugere skal være opmærksomme på, at de gør brug af websidens indhold på egen risiko.

Intet i disse vilkår og betingelser ekskluderer eller begrænser Shytobuys ansvarspådragelse af personlig skade eller bortgang, som følge af en hvilken som helst form for forsømmelighed fra Shytobuys side.

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse. Ved betaling med Klarna eller Klarna Konto, har vi brug for dit personnummer. Se flere oplysninger under betaling.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Comfort Click Ltd. og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Den dataansvarlige kan kontaktes på [email protected].

Som registreret hos Comfort Click Ltd har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: [email protected].

Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster intet og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.

Hvis du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem, så kan du inden for en time efter dit køb gennemføre din registrering. Det er gratis og tager mindre end tre minutter, og vupti så er dit køb omfattet af garantien! Bliv gratis medlem på PriceRunner

For at Købsgarantien skal gælde er det nødvendigt, at bestillingen er adresseret til dig som forbruger. Du har ret til erstatning, hvis noget går galt i forbindelse med dit køb såsom at varen er beskadiget, en vare mangler ved levering, varen er forkert eller fejlbehæftet eller leveringen udebliver.

Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker Købsgarantien dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. Købsgarantien erstatter ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.

På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der ikke er dækket af garantien, samt de gældende brugervilkår.

Vidste du, at PriceRunner er Danmarks førende tjeneste til produkt- og prissammenligninger, og at de hver måned hjælper mere end 1 million danskere med at gøre en god handel? Sådan har det været siden 2000. Tjenesten er uafhængig og lader ikke butikker påvirke den information, du ser og nyder glæde af.

Nedenstående konkurrencevilkår gælder for alle konkurrencer, som udbydes af Shytobuy. Ved deltagelse i en konkurrence udbudt af Shytobuy accepteres disse generelle konkurrencevilkår samt vilkårene for den konkrete konkurrence.

Du kan deltage i konkurrencen, hvis du er over 18 år, og Shytobuy forbeholder sig retten til at kontrollere alderen på vindere og frasortere deltagere på under 18 år.

Deltagelse i konkurrencer er gratis, med mindre andet er tilkendegivet, og hver person kan kun deltage én gang. Forsøg på snyd og brug af falsk navn og/eller adresse kan føre til udelukkelse fra konkurrencen.

Shytobuy kontakter alle konkurrencevindere direkte, og ingen ansatte hos Shytobuy må deltage i konkurrencer afholdt af os.

Ved din deltagelse i vores konkurrencer giver du ligeledes samtykke til, at Shytobuy kan sende dig servicemeddelelser som for eksempel påmindelse om forladt kurv samt mails med produkter, du har vist interesse for i vores webshop. Derudover bruger vi også dine data til målrettet markedsføring.

Vores konkurrencer er ikke købsbetingede, og du deltager automatisk ved at give dit samtykke til, at vi kan sende dig vores nyhedsbrev til den registrerede e-mailadresse. Du kan til enhver tid afmelde vores nyhedsbrev og/eller servicemeddelelser via afmeldingsforumlaren på vores hjemmeside eller ved at kontakte kundeservice.

Bemærk, at rabatkoder vundet fra vores konkurrencer ikke kan kombineres med andre rabatkoder. Du kan kun bruge én rabatkode ved checkout.

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Shytobuy. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr