Mandag - fredag | 10 - 18

69 96 03 90 Live Chat
emaerket
  • Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt ved køb over 499,-

    Bestil før kl. 17.00, så afsendes pakken samme hverdag

  • Vores kunder elsker os!

    Uafhængige anmeldelser fra Trustpilot

FAQ

Her kan du læse de ofte stillede spørgsmål fra vores kunder. Husk at hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

  1. Er der nogle skjulte omkostninger når man køber hos ShytoBuy?
    Nej, der er ingen skjulte omkostninger; du betaler for dit produkt og levering - intet andet.
  2. Hvad er jeres sikkerhedspolitik?
    ShytoBuy er dedikeret til at tilbyde dig både sikkerhed og fortrolighed når du bestiller hos os. Vores online bestillingssystem gør brug af den seneste sikre krypteringsteknologi. Alle personlige informationer samt betalingsinformationer er sikret på bedste vis, så du ikke behøver at bekymre dig, når du handler hos os.
  3. Hvornår kan jeg forvente at min ordre kommer efter at jeg har bestilt?
    Leveringstid: ved bestilling inden kl. 16.00, vil pakken blive fremsendt samme dag. Ellers sendes ordren efterfølgende dag. Alle ordre som bliver bestilt henover weekenden (lørdag og søndag), afsendes om mandagen.
  4. Vil min ordre blive tilsendt i diskret indpakning?
    Alle produkter bliver afsendt i diskret indpakning for at sikre dig, at dit privatliv forbliver privat, og for at sørge for at din pakke ikke bliver åbnet af andre.
  5. Skal jeg være hjemme for at skrive under på modtagelse af pakke?
    Ja, vores fragtfimaer kræver en underskrift som bevis på, at du har modtaget din pakke. Du kan eventuelt få din bestilling sendt til din arbejdsplads, for at sikre at du er tilstede, når din pakke ankommer. Hvis din pakke leveres med UPS kan du skrive en fuldmagt og hænge på din dør hvis du ikke har mulighed for at være hjemme. På din fuldmagt skal du skrive dit trackingnummer som du vil få tilsendt når din ordre er afsendt. Hvis din ordre leveres med Post Danmark og du ikke er hjemme, vil din ordre blive lagt ned på dit lokale posthus hvor du kan hente den.
  6. Hvad hvis jeg ikke er hjemme til at skrive under på min pakke?
    Hvis du ikke er hjemme, vil postselskabet skrive en notits (en seddel), hvorpå der står, hvor du kan hente din pakke. Det er muligt, at vores kurerservice UPS vil prøve at levere til din nabo, hvis du ikke er hjemme (Vi sender altid i diskret indpakning - så dit privatliv forbliver privat).
  7. Jeg bestilte for noget tid siden, hvorfor er min pakke ikke ankommet?
    Kontakt os med det samme, så vi kan finde ud af hvor din pakke befinder sig. Du kan ringe til os på 69 96 03 90 eller skrive en email på info@shytobuy.dk.
  8. Hvilke betalingsmuligheder har I?
    På nuværende tidspunkt tager vi imod VISA, VISA Electron, MasterCard desuden tilbyder vi betaling gennem Klarna faktura og Klarna delbetaling/afbetaling.
  9. Hvorfor har I brug for mit telenfonnummer?
    Du bedes oplyse dit telefonnummer i tilfælde af, at vi får brug for at kontakte dig, hvis der er problemer med dit betalingskort eller leveringsdetaljer.
  10. Er mine personlige detaljer sikre hos jer eller kan jeg risikere at modtage uønsket e-post?
    Vi videregiver ikke informationer og emails til tredjepart. Ej heller sender vi emails eller post til folk, der ikke har selv har valgt dette ved at sætte et flueben i en boks.
  11. Hvad hvis mit spørgsmål ikke er blevet besvaret af de ovenstående?
    Du er velkommen til at kontaket os på 69 96 03 90 eller skrive en mail til os på info@shytobuy.dk.
  12. Kan jeg betale med check eller bestille per efterkrav?
    Nej, vi tager desværre ikke imod check, og man kan ikke bestille pr. efterkrav.
  13. Kan jeg bestille over telefonen?
    Ja, du kan bestille fra din telefon. Vi har en mobilvenlig side, som er nem og hurtig at anvende. Alternativt kan du ringe til vores kundeservice på 69 96 03 90 som kan hjælpe dig med at placere din order.
  14. Hvad er jeres returpolitik
    Returnering af varer tilbage til os er meget enkelt. Hvis du ønsker at returnere din bestilling, skal du starte med at tage kontakt til vores kundeservice på 69 96 03 90. De vil hjælpe dig igennem returneringen, så den bliver så nem og effektiv for dig.
    Du kan returnere uåbnede/ubrugte vare(r) i op til 30 dage efter din levering. OBS. gælder ikke undertøj eller shapewear. Send varen tilbage til os, og du vil blive refunderet på samme betalingsmetode, som du anvendte under din bestilling. Vores adresse er: Comfort Click Ltd., Lower Addiscombe Road Croydon CRO 6AD London, UK
  15. Kan jeg spore min pakke?
    Du er i stand til at spore din bestilling, hvis du har valgt en leveringmetode med sporing (Track & Trace) via enten Post Danmark eller UPS. Når din bestilling afsendes fra vores lager, vil du modtage en bekræftelsesmail med et forsendelsesnummer på pakken. Med dette nummer vil du være i stand til at spore din pakke på PostDanmark eller UPS's hjemmeside. Her vil du kunne følge med i hvor langt din pakke er og hvorhenne den befinder sig.
    Alternativt kan du kontakte vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig med at spore din pakke.

Tilmeld nyhedsbrev