Mandag - fredag | 09 - 18

69 96 03 90 Live Chat
emaerket
  • Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt ved køb over 499,-

    Bestil før kl. 17.00, så afsendes pakken samme hverdag

  • Del betalingen op

    Uden renter og gebyrer

FAQ

Her kan du læse de ofte stillede spørgsmål fra vores kunder. Husk at hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Service

  1. Er der nogle skjulte omkostninger når man køber hos ShytoBuy?
    Nej, der er ingen skjulte omkostninger; du betaler for dit produkt og levering - intet andet.
  2. Hvad er jeres sikkerhedspolitik?
    ShytoBuy er dedikeret til at tilbyde dig både sikkerhed og fortrolighed når du bestiller hos os. Vores online bestillingssystem gør brug af den seneste sikre krypteringsteknologi. Alle personlige informationer samt betalingsinformationer er sikret på bedste vis, så du ikke behøver at bekymre dig, når du handler hos os.
  3. Har I en butik jeg kan besøge?
    Nej, ShytoBuy eksisterer kun online. Vi får vores produkter fra over hele verden, hvilket udover at sørge for vi har travlt, giver os mulighed for at tilbyde dig de bedste kvalitetsprodukter til de mest konkurrencedygtige priser. Hvis vi havde en fysisk butik ville det øge vores omkostninger betydeligt, hvilket ville føre til at vi ikke kunne give dig så gode besparelser.
  4. Hvordan kontakter jeg kundeservice?
    Kundeservice er virkelig vigtigt for os, vi ville trods alt ikke være hvor vi er uden jer! Vi har et venligt og velvidende kundeservice hold klar 5 dage om ugen til at besvare et hvert spørgsmål du end måtte have. Hvis der er et problem med din ordre, et spørgsmål om vores service eller hvis du vil bestille en ordre ved vores kundeservice, kan du klikke her for at se hvordan du kontakter os.
  5. Hvor længe har ShytoBuy eksisteret?
    ShytoBuy startede op i 2005, og har sidenhen hjulpet tusindvis af mennesker med at få den behandling de har brug for. Siden vi åbnede vores side, har vores prioritet været at hjælpe folk med at få den løsning eller det svar de leder efter på en diskret og sikker måde. Og noget må vi gøre rigtigt, for vi har nu hjemmesider på alle store europæiske markeder, og yder vores service til kunder i ethvert hjørne på kloden.

Betaling

  1. Hvilke betalingsmuligheder har I?
    På nuværende tidspunkt tager vi imod VISA, VISA Electron, MasterCard desuden tilbyder vi betaling gennem Klarna faktura og Klarna delbetaling/afbetaling.
  2. Kan jeg betale med check eller bestille per efterkrav?
    Nej, vi tager desværre ikke imod check, og man kan ikke bestille pr. efterkrav.
  3. Kan jeg bruge mere end et kort til at placere en ordre?
    Ja. Hvis du af en eller anden grund har brug for at dele betalingen af din ordre over 2 kort, kan det blive arrangeret. Du vil skulle kontakte vores kundeservice, så de kan gennemgå transaktionen for dig. Du kan kontakte dem over telefonen på 69 96 03 90 eller via e-mail på info@shytobuy.dk, og de kan derefter hjælpe dig med at dele betalingen.
  4. Hvordan vil min betaling se ud på mit kontoudtog?
    For at sikre fortroligheden når du bestiller fra ShytoBuy, vil vores hjemmeside og vores produkter ikke vise sig på dit kontoudtog. I stedet vil transaktionen blot stå som "Comfort Click Ltd."

Ordreproces

  1. Hvorfor har I brug for mit telenfonnummer?
    Du bedes oplyse dit telefonnummer i tilfælde af, at vi får brug for at kontakte dig, hvis der er problemer med dit betalingskort eller leveringsdetaljer.
  2. Er mine personlige detaljer sikre hos jer eller kan jeg risikere at modtage uønsket e-post?
    Vi videregiver ikke informationer og emails til tredjepart. Ej heller sender vi emails eller post til folk, der ikke har selv har valgt dette ved at sætte et flueben i en boks.

Levering og ordrestatus

  1. Vil min ordre blive tilsendt i diskret indpakning?
    Alle produkter bliver afsendt i diskret indpakning for at sikre dig, at dit privatliv forbliver privat, og for at sørge for at din pakke ikke bliver åbnet af andre.
  2. Skal jeg være hjemme for at skrive under på modtagelse af pakke?
    Ja, vores fragtfimaer kræver en underskrift som bevis på, at du har modtaget din pakke. Du kan eventuelt få din bestilling sendt til din arbejdsplads, for at sikre at du er tilstede, når din pakke ankommer. Hvis din pakke leveres med UPS kan du skrive en fuldmagt og hænge på din dør hvis du ikke har mulighed for at være hjemme. På din fuldmagt skal du skrive dit trackingnummer som du vil få tilsendt når din ordre er afsendt. Hvis din ordre leveres med Post Danmark og du ikke er hjemme, vil din ordre blive lagt ned på dit lokale posthus hvor du kan hente den.
  3. Kan jeg spore min pakke?
    Du er i stand til at spore din bestilling, hvis du har valgt en leveringmetode med sporing (Track & Trace) via enten Post Danmark eller UPS. Når din bestilling afsendes fra vores lager, vil du modtage en bekræftelsesmail med et forsendelsesnummer på pakken. Med dette nummer vil du være i stand til at spore din pakke på PostDanmark eller UPS's hjemmeside. Her vil du kunne følge med i hvor langt din pakke er og hvorhenne den befinder sig. Alternativt kan du kontakte vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig med at spore din pakke.
  4. Hvilken leveringsservice bruger I?
    Vi overlader kun opgaven om at levere din ordre til de bedste leveringsselskaber, for at sikre at ordren bliver leveret hurtigt og sikkert. Post Nord er den mest genkendelige og brugte i Danmark, og du har mulighed for at kunne spore din pakke. Vi benytter os også af UPS.

Tilmeld nyhedsbrev