Fri fragt på alle ordrer over 499kr

Fuld tilfredshedsgaranti
Gælder for udvalgte mærker

Fri fragt ved køb over 499 kroner
Dør til dør-levering eller til valgfri pakkeshop

Kunders databeskyttelse
Din data er sikker og beskyttet hos os

Levering og indpakning

Vi har indgået et tæt samarbejde med DAO, GLS og UPS, der sørger for, at du er i de bedste hænder, når du handler hos ShytoBuy.

Hver bestilling er pakket i 100% diskret emballage, uden afsendernavn eller adresse.

Bemærk: Alle pakker til Danmark sendes fra vores tyske lager. Ordre fra Færøerne, Grønland og Norge sendes fra vores lager i England, og derfor kan der forekomme toldgebyrer på forsendelsen. Vi anbefaler, at du tager kontakt til de lokale toldmyndigheder for at høre nærmere om beløbsgrænser for import af produkter, da det i visse tilfælde kan være muligt ikke at skulle betale toldgebyr.

LEVERING TIL PAKKESHOP
GRATIS for bestillinger over 499kr.

Levering til valgfri pakkeshop. Tager mellem 2 - 5 hverdage med DAO.

Fragten afhænger af ordrens værdi:

  • Over 499kr - GRATIS
  • Mellem 300kr og 499kr - 29kr
  • Op til 299kr - 59kr
GRATIS for bestillinger over 699kr.

Dør til dør-levering. Tager mellem 2 - 5 hverdage med GLS.

Fragten afhænger af ordrens værdi:

  • Over 699kr - GRATIS
  • Mellem 300kr og 699kr - 39kr
  • Op til 299kr - 69kr
139kr uafhængigt af ordrens værdi. Kræver underskrift.

Dør til dør-levering. Tager mellem 1 - 2 hverdage med UPS, når du bestiller inden kl. 16:00.

Internationale leveringer

ShytoBuy leverer til over 50 nationer fordelt over hele verden. Leveringsomkostninger afhænger af hvilket land du bestiller fra. Mængden af tid som det vil tage for din ordre at ankomme, afhænger også af hvorfra i verden du bestiller. Internationale leveringer tager som regel omkring 5-10 dage om at ankomme.

Vælg dit leveringsland

Leveringsservice Pris Tid Tracking-nummer Underskrift påkrævet
Royal Mail 3 - 5 Business Days 39 kr. Bestil din ordre inden kl. på en arbejdsdag og få den leveret på 3-5 arbejdsdage. Du får en e-mail- og SMS-meddelelse, der opdaterer dig med udviklingen i din forsendelse.
Royal Mail 1 - 2 Working Days 59 kr Sporet service med SMS-anmeldelse
Royal Mail le lendemain 1pm 79 kr Signeret til sporet tjeneste med SMS-anmeldelse

Hvornår modtager jeg min ordre?

Afhængigt af din valgte leveringsmetode kan du forvente forskellige leveringstider.

DAO

Levering til DAO-pakkeshop koster 59 kr. og tager 2-5 arbejdsdage. Denne leveringsmetode er gratis ved ordrer over 499 kr.

GLS

Levering direkte til døren med GLS koster 69 kr., og tager 2-5 arbejdsdage. Hvis du ikke er hjemme til at tage imod pakken, kan du afhente den ved din lokale postbutik eller pakkeshop. Denne leveringsmetode er gratis ved ordrer over 499 kr.

UPS

Ønsker du hurtig levering, kan du vælge at få din pakke leveret med UPS. Dette koster 139 kr. (uanset hvor meget du bestiller) og der er garanteret levering næste arbejdsdag på alle ordrer placeret inden kl. 16.00 på en hverdag. Der kræves underskrift ved levering. Er du ikke hjemme på leveringstidspunktet, vil UPS forsøge at levere yderligere 2 gange før pakken bliver returneret til os. Efter første leveringsforsøg vil de efterlade et kort med kontaktdetaljer, så du kan kontakte dem og aftale en alternativ leveringsdato eller –adresse. Vi kan desværre ikke stå til ansvar for eventuelle flyforsinkelser med UPS.

Hvordan ser min pakke ud?

For at sikre din diskretion, vil din bestilling ankomme i en neutral og diskret emballage med dets indhold skjult, så der er ingen indikation af, hvad pakken indeholder. Sommetider kan vi skrive en returadresse på din pakke. Dette er vist som Comfort Click Ltd, og der er ingen måde at identificere ShytoBuy som afsender af din pakke. For at sikre din diskretion absolut, vil der på dine kontoudtog stå ComfortClik Ltd., så det kun er dig, der ved at du har lavet en bestilling på ShytoBuy.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre ankommer?

Vi ved godt at du ikke kan sidde derhjemme og vente i flere dage på at din pakke kommer frem. For at undgå at du venter forgæves, bliver alle pakker udstyret med et sporingsnummer, så du altid kan spore den og se hvor den befinder sig og dermed få en idé om hvornår den bliver leveret. Hvis du ved at du ikke vil være hjemme på din privatadresse når posten kommer, kan du vælge at få leveret til din arbejdsadresse eller en anden alternativ adresse i stedet.

Hvis det skulle ske at du ikke er på den angivne leveringsadresse, vil fragtfirmaet efterlade en seddel hvor de informerer at de har forsøgt at levere. Har du valgt levering med GLS, kan du medbringe denne seddel til din lokale GLS pakkeshop og få udleveret pakken. Har du valgt levering med UPS, kan du kontakte dem for at arrangere en leveringsdag der passer dig bedre eller afhente på deres nærmeste kontor.

Hvor leverer ShytoBuy til?

ShytoBuy leverer til over 50 nationer fordelt over hele verden. Leveringsomkostninger afhænger af hvilket land du bestiller fra. Mængden af tid som det vil tage for din ordre at ankomme, afhænger også af hvorfra i verden du bestiller. Internationale leveringer tager som regel omkring 5-10 dage om at ankomme.

Kan min leveringsadresse være anderledes?

Ja, du kan sørge for at din ordre bliver leveret til den adresse der er lettest for dig. Du kan også få din ordre leveret til din arbejdsadresse eller til en vens hus, hvis du ikke kan modtage pakken derhjemme. Husk at fordi vi kun pakker din ordre i en enkel emballage med indholdet skjult, vil ingen vide hvad du har bestilt.

Skal jeg kvittere for min ordre?

Har du valgt hjemmelevering med GLS skal der ikke underskrives ved levering. Får du derimod leveret med UPS, skal der være en til stede på adressen til at underskrive for leveringen. Det behøver ikke at være dig, der underskriver, så længe du sørger for at der er en til stede, som kan give pakken videre til dig.

Min ordre er ikke ankommet, hvad skal jeg gøre?

Hvis din ordre ikke er ankommet den dag det var meningen, kan du bruge dit tracking nummer til at finde ud af hvor den er. Fejlen kan ligge i at din pakke har været forsøgt leveret, og nu er på vej til det nærmeste pakkeshop til afhentning.

Du kan også kontakte os og vores kundeservice vil gøre alt hvad de kan for at løse problemet med din levering. Med service på over 11 sprog, er vi tilgængelige både over telefonen men også på live chat. Du må også sende os en e-mail, vi ville elske at høre fra dig!

Kan jeg spore min ordre?

Ja, du vil modtage en e-mail fra os, når din pakke forlader vores lagerhus. Du kan spore din pakke online her på UPS’ hjemmeside, så du kan følge med i hvor din pakke befinder sig på ethvert tidspunkt. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Venligst indtast dit 13-cifrede tracking-nummer: