Mandag - fredag | 09 - 18

69 96 03 90 Live Chat
emaerket
  • Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt ved køb over 499,-

    Bestil før kl. 17.00, så afsendes pakken samme hverdag

  • Del betalingen op

    Uden renter og gebyrer

Levering og indpakning

Her kan du få et overblik over dine leveringsmuligheder og information omkring levering, når du handler hos ShytoBuy. Vi har indgået et tæt samarbejde med Post Danmark og UPS, som betyder at du kan stole på at du er i de bedste hænder, når du handler hos ShytoBuy. Hver bestilling er pakket i 100% diskret emballage, uden afsendernavn eller adresse.

Levering i DK

Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre din ordre bliver leveret til tiden og på diskret vis. Vi har indgået et tæt samarbejde med to af Danmarks største leveringsdistributører. Den ene er UPS ekspreslevering og den anden er Post Danmark. UPS’ globale omdømme og effektive service, giver os mulighed for at tilbyde dig en effektiv og hurtig dag-til-dag levering, samt mulighed for at spore din pakke online. Post Danmark, som er danmarks fortrukne distributør af pakker og breve tilbyder to forskellige leveringemetoder, alt afhængig af hvor hurtigt, du ønsker din bestilling. Hvis du vælger Post Danmarks hurtige leveringsmetode vil din levering komme indenfor 3-5 hverdage. Det skal dog gøres klart at der kan forekomme forsinkelser. Hos ShytoBuy har du også mulighed for at vælge levering med Post Danmark til 39 kr. Denne leveringsmetode, er dog lidt længere end de to andre, da den kan tage 10-15 hverdage, men oftest kun tager omkring en uge. Vi stræber os hele tiden på at finde nye og effektive leveringsmetoder, så vores kunder får de allerbedste vilkår og muligheder, når de laver deres bestilling hos ShytoBuy. Husk at alle vores pakker sendes anbefalet og derfor er en underskrift påkrævet.

Vi sender til hele Europa, Skandinavien og Grønland. Vi vil dog gøre opmærksom på, at leveringstiden kan variere, til ordre udenfor Denmark.

Forsendelse med Post Danmark

Vi er stolte af at kunne tilbyde levering med Post Danmark. Hvis du vælger denne distributør, har du følgende to valgmuligheder.

  • Du kan vælge en hurtig sporbar levering, har du mulighed for at spore din pakke online, som typisk tager 3-5 hverdage. Ved at vælge denne leveringsmetode, kan du følge din pakke fra dør til dør, så du altid er sikker på hvor i landet din pakke befinder sig. Vi vil gerne gøre dte klart at der kan forekomme forsinkelser.
  • Du har også mulighed for at vælge levering med Post Danmark til 39 kr. Hvis du vælger denne leveringsmulighed, vil der ikke være mulighed for at spore pakken under levering. Den forventede maksimale leveringstid med denne mulighed, er typisk 10-15 hverdage.

I tilfælde af at du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil postbuddet efterlade en seddel, som giver dig mulighed for selv at afhente din pakke på nærmeste posthus.

Pakkeboksen - Forsendelse med Post Danmark

Ved valg af levering har du også mulighed for at få din pakke sendt til nærmeste pakkeboks. Denne metode er med sporbar levering, der typisk tager 3-5 hverdage. Der kan dog forekomme forsinkelser. Vælger du Pakkeboks som leveringsadresse er det vigtigt, at du oplyser dit pakkeboks ID. ID'et er 8 cifre og skal oplyses for at pakken kan leveres. Pakkeboks er en Post Danmark service. For at benytte den skal du være oprettet med et personligt ID. Er du ikke tilmeldt, kan du oprette dig her.

Forsendelse med UPS

Hvis du ønsker at modtage din pakke hurtigere end de 3-5 hverdage, som tilbydes med Post Danmark, kan du vælge levering med UPS Ekspres. Vores UPS Ekspres service tilbyder en dag-til-dag levering ved alle ordre bestilt inden kl 16.30 i hverdagene mandag-torsdag. Bestiller du på en fredag inden kl. 16, vil din pakke blive leveret om mandagen. Bestillinger foretaget fredag efter kl. 16 og lørdag-søndag, vil blive afsendt som første prioritet mandag morgen, så du kan forvente levering tirsdag. Skulle det ske at du ikke er på adressen når pakken forsøges leveret, vil du som kunde hos UPS kunne afhente pakken ved nærmeste UPS-samarbejdspartner. Det er muligt for dig at ringe til dem og ændre leveringsadresse, leveringsdag eller aftale en afhentning. UPS kan kontaktes på telefon 35 25 80 80. Vi kan desværre ikke stå til ansvar for eventuelle flyforsinkelser hos UPS.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi tilbyder en masse forskellige leveringsmuligheder, så du kan vælge den der passer dig bedst. Vores Post Nord levering er meget populær, og den basale vil give dig en leveringstid på 7-10 hverdage. Du kan også vælge Post Nord med Track&Trace, hvilket bringer leveringstiden ned på 3-5 hverdage. Der kan dog forekomme forsinkelser. Hvis du vælger at få leveret med UPS får du pakken efter 1 hverdag.

Hvordan ser min pakke ud?

For at sikre din diskretion, vil din bestilling ankomme i en neutral og diskret emballage med dets indhold skjult, så der er ingen indikation af, hvad pakken indeholder. Sommetider kan vi skrive en returadresse på din pakke. Dette er vist som Comfort Click Ltd, og der er ingen måde at identificere ShytoBuy som afsender af din pakke. For at sikre din diskretion absolut, vil der på dine kontoudtog stå ComfortClik Ltd., så det kun er dig, der ved at du har lavet en bestilling på ShytoBuy.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme når min ordre ankommer?

I tilfælde af at du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil postbuddet efterlade en seddel, som giver dig mulighed for selv at afhente din pakke på nærmeste posthus.

Hvor leverer ShytoBuy til?

ShytoBuy leverer til over 50 nationer fordelt over hele verden. Leveringsomkostninger afhænger af hvilket land du bestiller fra. Mængden af tid som det vil tage for din ordre at ankomme, afhænger også af hvorfra i verden du bestiller. Internationale leveringer tager som regel omkring 5-10 dage om at ankomme.

Kan min leveringsadresse være anderledes?

Ja, du kan sørge for at din ordre bliver leveret til den adresse der er lettest for dig. Du kan også få din ordre leveret til din arbejdsadresse eller til en vens hus, hvis du ikke kan modtage pakken derhjemme. Husk at fordi vi kun pakker din ordre i en enkel emballage med indholdet skjult, vil ingen vide hvad du har bestilt.

Skal jeg kvittere for min ordre?

En underskrift er krævet på leveringstidspunktet hvis du vælger at få leveret din ordre gennem UPS. Det samme gælder for Post Nord - hvis du ikke er til stede ved leveringen, vil postbuddet efterlade en seddel med information om hvor du kan afhente din ordre.

Min ordre er ikke ankommet, hvad skal jeg gøre?

Hvis din ordre ikke er ankommet den dag det var meningen, kan du bruge dit tracking nummer til at finde ud af hvor den er. Fejlen kan ligge i at din pakke har været forsøgt leveret, og nu er på vej til det nærmeste posthus til afhentning.

Du kan også kontakte os og vores kundeservice vil gøre alt hvad de kan for at løse problemet med din levering. Med service på over 11 sprog, er vi tilgængelige både over telefonen men også på live chat. Du må også sende os en e-mail, vi ville elske at høre fra dig!

Kan jeg spore min ordre?

Ja, du vil modtage en email fra os, når din pakke forlader vores lagerhus. Du kan spore din pakke online her på UPS’ hjemmeside, så du kan følge med i hvor din pakke befinder sig på ethvert tidspunkt. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.


Venligst indtast dit 13-cifrede tracking-nummer:

Tilmeld nyhedsbrev