emaerket
  • Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt ved køb over 499,-

    Bestil før kl. 17.00, så afsendes pakken samme hverdag

  • Kunders databeskyttelse

    Din data er sikker og beskyttet hos os

Levering og indpakning

Levering og indpakning

Her kan du få et overblik over dine leveringsmuligheder og information omkring levering, når du handler hos ShytoBuy. Vi har indgået et tæt samarbejde med DAO 365 og UPS, som betyder at du kan stole på at du er i de bedste hænder, når du handler hos ShytoBuy. Hver bestilling er pakket i 100% diskret emballage, uden afsendernavn eller adresse.

Levering i DK

Vi gør alt, hvad vi kan for at sikre din ordre bliver leveret til tiden og på diskret vis. Vi har indgået et tæt samarbejde med to af Danmarks største leveringsdistributører. Den ene er UPS ekspreslevering og den anden er DAO 365. UPS’ globale omdømme og effektive service, giver os mulighed for at tilbyde dig en effektiv og hurtig dag-til-dag levering, samt mulighed for at spore din pakke online.DAO 365 tilbyder to forskellige leveringemetoder, alt afhængig af hvad du er villig til at betale for din levering. Hvis du vælger DAO 365 Levering til pakkeshop, kommer din pakke inden for 2-5 hverdage og koster 59 kr. Pakken bliver leveret til den pakkeshop du vælger, som ligger mest praktisk placeret for dig. Hvis du vælger DAO 365 med levering til hjemmet, koster det 69 kr., og du modtager stadig din pakke inden for 2-5 hverdage, men behøver ikke hente den i nærmeste pakkeshop. Vi stræber os hele tiden på at finde nye og effektive leveringsmetoder, så vores kunder får de allerbedste vilkår og muligheder, når de laver deres bestilling hos ShytoBuy. Husk at alle vores pakker sendes anbefalet og derfor er en underskrift påkrævet.

Vi sender til hele Europa, Skandinavien og Grønland. Vi vil dog gøre opmærksom på, at leveringstiden kan variere, til ordre udenfor Denmark.

Forsendelse med DAO 365

Vi er stolte af at kunne tilbyde levering med DAO 365. Hvis du vælger denne distributør, har du følgende to valgmuligheder.

  • Du kan vælge en levering til den pakkeshop der er mest praktisk for dig, og afhente din pakke efter 2-5 hverdage. Denne mulighed koster 59 kr.
  • Du kan også vælge levering lige til døren, hvor det igen vil tage 2-5 hverdage for pakken at ankomme. Denne mulighed koster 69 kr.

Forsendelse med UPS

Hvis du ønsker at modtage din pakke hurtigere end de 2-5 hverdage, som tilbydes med DAO 365, kan du vælge levering med UPS Ekspres. Vores UPS Ekspres service tilbyder en dag-til-dag levering ved alle ordre bestilt inden kl 16.30 i hverdagene mandag-torsdag. Bestiller du på en fredag inden kl. 16, vil din pakke blive leveret om mandagen. Bestillinger foretaget fredag efter kl. 16 og lørdag-søndag, vil blive afsendt som første prioritet mandag morgen, så du kan forvente levering tirsdag. Skulle det ske at du ikke er på adressen når pakken forsøges leveret, vil du som kunde hos UPS kunne afhente pakken ved nærmeste UPS-samarbejdspartner. Det er muligt for dig at ringe til dem og ændre leveringsadresse, leveringsdag eller aftale en afhentning. UPS kan kontaktes på telefon 35 25 80 80. Vi kan desværre ikke stå til ansvar for eventuelle flyforsinkelser hos UPS.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Vi tilbyder en masse forskellige leveringsmuligheder, så du kan vælge den der passer dig bedst. Vores DAO 365 levering giver dig en leveringstid på 2-5 hverdage, og afhængigt af om du vil afhente pakken i en pakkeshop, eller få den lige til døre, vil prisen være enten 59 kr. eller 69 kr. Hvis du vælger at få leveret med UPS får du pakken efter 1 hverdag.

Hvordan ser min pakke ud?

For at sikre din diskretion, vil din bestilling ankomme i en neutral og diskret emballage med dets indhold skjult, så der er ingen indikation af, hvad pakken indeholder. Sommetider kan vi skrive en returadresse på din pakke. Dette er vist som Comfort Click Ltd, og der er ingen måde at identificere ShytoBuy som afsender af din pakke. For at sikre din diskretion absolut, vil der på dine kontoudtog stå ComfortClik Ltd., så det kun er dig, der ved at du har lavet en bestilling på ShytoBuy.

Hvad hvis jeg ikke er hjemme når min ordre ankommer?

I tilfælde af at du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil postbuddet efterlade en seddel, som giver dig mulighed for selv at afhente din pakke på nærmeste posthus.

Hvor leverer ShytoBuy til?

ShytoBuy leverer til over 50 nationer fordelt over hele verden. Leveringsomkostninger afhænger af hvilket land du bestiller fra. Mængden af tid som det vil tage for din ordre at ankomme, afhænger også af hvorfra i verden du bestiller. Internationale leveringer tager som regel omkring 5-10 dage om at ankomme.

Kan min leveringsadresse være anderledes?

Ja, du kan sørge for at din ordre bliver leveret til den adresse der er lettest for dig. Du kan også få din ordre leveret til din arbejdsadresse eller til en vens hus, hvis du ikke kan modtage pakken derhjemme. Husk at fordi vi kun pakker din ordre i en enkel emballage med indholdet skjult, vil ingen vide hvad du har bestilt.

Skal jeg kvittere for min ordre?

En underskrift er krævet på leveringstidspunktet hvis du vælger at få leveret din ordre gennem UPS. Det samme gælder for DAO 365 - hvis du ikke er til stede ved leveringen, vil postbuddet efterlade en seddel med information om hvor du kan afhente din ordre.

Min ordre er ikke ankommet, hvad skal jeg gøre?

Hvis din ordre ikke er ankommet den dag det var meningen, kan du bruge dit tracking nummer til at finde ud af hvor den er. Fejlen kan ligge i at din pakke har været forsøgt leveret, og nu er på vej til det nærmeste posthus til afhentning.

Du kan også kontakte os og vores kundeservice vil gøre alt hvad de kan for at løse problemet med din levering. Med service på over 11 sprog, er vi tilgængelige både over telefonen men også på live chat. Du må også sende os en e-mail, vi ville elske at høre fra dig!

Kan jeg spore min ordre?

Ja, du vil modtage en e-mail fra os, når din pakke forlader vores lagerhus. Du kan spore din pakke online her på UPS’ hjemmeside, så du kan følge med i hvor din pakke befinder sig på ethvert tidspunkt. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.


Venligst indtast dit 13-cifrede tracking-nummer: