Returpolitik

Returpolitik

Hos ShytoBuy tilbyder vi 30 dages returret. Du skal blot kontakte vores kundeservice, hvis du gerne vil returnere et eller flere produkter, så skal vi nok guide dig igennem hele forløbet.

Bemærk venligst, at vi kun tager produkter tilbage, der er uåbnet og i original stand, og du står selv for at betale for fragtomkostningerne forbundet med at sende produkterne tilbage til vores lager i Køge.

Hvordan returnerer jeg noget til jer?

Hvis du har ændret mening eller gerne vil returnere et produkt, skal du blot kontakte vores kundeservice, så guider vi dig igennem hele forløbet.

Bemærk venligst, at vores returpolitik er som følger:

  • Kontakt vores kundeservice, før du vælger at returnere dine produkter.
  • Produkterne skal være i original stand og uåbnet, ellers kan vi ikke tilbyde refundering.
  • Du skal selv betale for leveringsomkostningerne, når du sender produkterne tilbage til vores lager i Køge.
  • Sørg altid for at bruge en leveringsmetode med sporing.
  • Vi kontakter dig, når vores lager har modtaget returprodukterne, når vi har påbegyndt en refundering eller sendt et erstatningsprodukt.
  • Refunderingen sker via samme betalingsmetode, du brugte, da du foretog dit køb.
  • Send pakken til: CC: Comfort Click, Bring Shelfless, Egedesvej 38c, 4600 Køge, Danmark
Hvornår modtager I min returpakke?

Vores lager ligger i Køge, og der kan gå op til 5 arbejdsdage, før din returpakke bliver leveret til vores lager. Vi anbefaler, at du sender din returpakke med en leveringsmetode, der tilbyder sporing, så du kan holde dig opdateret omkring pakkens status.

Hvis du har eventuelle spørgsmål er du som altid mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Hvornår modtager jeg min refundering?

En refundering sker via samme betalingsmetode, som du brugte, da du foretog dit køb. Alt afhængigt af din bank og kortudbyder kan en refundering tage op til 4-6 bankdage.

Hvordan ved jeg at I har modtaget min returforsendelse?

Vi kontakter dig hurtigst muligt, så snart vores lager modtager din returforsendelse. Vi giver dig også besked, når vi har påbegyndt din refundering eller sendt et erstatningsprodukt til dig.

Jeg har modtaget et defekt produkt

Kontakt vores kundeservice med det samme, du opdager defekten. Oplys dit 8-cifrede ordrenummer, navnet på produktet og hvad der er galt med det. Så sender vi et erstatningsprodukt afsted til dig hurtigst muligt.

Jeg mangler et produkt i min ordre

Kontakt vores kundeservice med det samme, du opdager, at der mangler et produkt i din ordre. Oplys dit 8-cifrede ordrenummer og navnet på produktet, så sender vi et erstatningsprodukt afsted til dig hurtigst muligt.

Jeg har modtaget et forkert produkt

Hvis du ved en fejl har modtaget et forkert produkt, så kontakt os venligst inden for 7 hverdage efter leveringen. Send et billede af pakkesedlen og et billede af produktet, da det hjælper os med at undersøge situationen. Hvis alt er OK, sender vi dig den rigtige vare så hurtigt som muligt. Bemærk venligst, at du vil blive bedt om at returnere den forkerte vare tilbage til os. Du vil ikke blive refunderet for dine fragtomkostninger.

Jeg har ikke modtaget min pakke

Hvis du ikke har modtaget din bestilling efter den forventede leveringstid, så kontakt os hurtigst muligt. Så efterlyser vi pakken hos fragtfirmaet og finder ud af, hvor pakken er. Hvis vi finder frem til at pakken er gået tabt under fragt, sender vi en ny pakke afsted til dig uden ekstra omkostninger hurtigst muligt.