Mandag - fredag | 10 - 18

69 96 03 90 Live Chat
emaerket
  • Fuld tilfredshedsgaranti

    Gælder kun på udvalgte mærker

  • Fri fragt ved køb over 499,-

    Bestil før kl. 17.00, så afsendes pakken samme hverdag

  • Del betalingen op

    Uden renter og gebyrer

Spis dig fri for potensproblemer

Vidste ud at kost og motion kan spille en stor rolle for de mest almindelige potensproblemer? Faktisk kan små ændringer gøre at du kan få en bedre potens og bekæmper, såvel som forebygger, potentsproblemer. Læs mere om hvad kost og motion kan gøre, for at få din præstation og sexlyst tilbage naturligt.

Motion og kost

Det siges at én ud af 10 mænd rammes af potensproblemer på et tidspunkt i deres liv. Årsagerne til manglende potens kan være meget forskellige, men fælles for de fleste er, at det er en pinlig lidelse, som man ikke kan lide at gå til lægen med. Kan du selv gøre noget for at undgå potensproblemer? Ja, overskriften siger jo næsten sig selv. Du kan få bedre potens ved at følge en sund livsstil med sund kost og mindre alkohol og tobak, og dermed få sexlysten tilbage naturligt. Nedenfor vil vi forklare hvad du skal holde øje med, når du gør dine dagligdagsindkøb og hvad du skal prøve at undgå at lægge i kurven.

rejsningsproblemer

Sund kost og motion er efterhånden en kliché for mange, når det kommer til naturlige løsninger på livsstilsproblemer. Men dette er ikke uden grund, for det ér utrolig vigtigt hvad du spiser samt at du holder kroppen igang, for at den fungerer optimalt og du kan have det godt med dig selv. Potensproblemer er ingen undtagelse – spiser du korrekt og motionerer jævnligt, kan du få bedre potens.

Få bedre potens med frugt og grøntsager

Masser af frugt og grøntsager er et must hvis du har potensproblemer. De er rige på vitaminer og antioxidanter, som holder din krop sund og ung i længere tid. Sørg for at spise hele, friske og rå frugter og grøntsager, da du får mere ud af dem end hvis de er forarbejdede. Farveholdige bær, grove grøntsager, hele korn, frø og nødder og olivenolie er også med til at holde din hud sund, dine led smidige og dit hjerte sundt. Udover at hjælpe på dine potensproblemer, vil en kost rig på frugt, grøntsager og fibre naturligt få dig til at føle dig sundere, gladere og i bedre form. Der er næsten ingen ende på listen af alle de fordele du kan få – som selvfølgelig inkluderer at få bedre potens og få sexlysten tilbage naturligt.

Fisk er godt

Nordiske koldtvandsfisk såsom tun, laks, makrel, ørred og helleflynder er naturlige helte når det kommer til dit helbred og potensproblemer. Det er fede fisk, der giver dig masser af omega-3 fedtsyrer, som holder leddene smidige, beskytter kroppen mod skadelige stoffer og giver dig energi. Når alle disse ting er på plads har din krop større chance for naturligt at få bedre potens.

Dårlige vaner

Det er ikke kun fødevarer der har en direkte negativ effekt på dine potensproblemer. Det lyder måske åbenlyst, men det glemmes ofte at en af de bedste måder at få bedre potens og generelt få det bedre med sig selv, er at passe på sin krop. Her mener vi ikke kun mht. hvad du spiser, men også hvilken livsstil du lever. Et højt alkoholindtag, rygning og euroforiserende stoffer påvirker din blodcirkulation, hvilket direkte påvirker din potens og kan føre til potensproblemer. Så skærer du ned på disse ting og dermed får udrenset din krop for affaldsstoffer, kan du få bedre potens og samtidig få sexlysten tilbage naturligt.

Naturlige kosttilskud mod potensproblemer

Udover at spise sundt og motionere, findes der en lang række naturlige kosttilskud, som kan hjælpe dig med dine problemer.

De indeholder naturlige ingredienser, som er specielt sammensat for at øge blodtilførslen til penis og dermed give dig hårdere og længerevarende erektioner. Når du kombinerer disse piller med motion og sund kost, har du en af de bedste naturlige løsninger på potensproblemer. De skal oftest tages 1-2 gange dagligt og kan let tages som en naturlig del af et af dine hovedmåltider.

Ovennævnte råd er ikke kun baseret på hvad der er sundt for din krop og effektivt mod potensproblemer, men er også generelle råd til at undgå hjertekarsygdomme. Disse sygdomme nedsætter blodcirkulationen og reducerer dermed også blodtilførslen til penis, så rejsning bliver meget svært at opnå eller ligefrem umulig. Følger du disse råd om sund kost med masser af fibre, fisk og grøntsager samt motionerer regelmæssigt, har du opskriften på en sund livsstil, som kan forebygge rigtig mange sygdomme og samtidig få bedre potens.

Tilmeld nyhedsbrev